Verzenden 

Alle bestellingen worden de volgende werkdag verstuurd. De levertijd binnen Nederland is 1 tot 2 werkdagen bij Post NL

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Houdt in de decembermaand rekening met langere bezorgtijden.

 

De vermelde prijzen op de site zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 2.94 voor bestellingen die door de brievenbus passen in een enveloppe
€ 4 voor bestellingen die die als brievenbuspakket worden gezien (met track en trace)

€6,75 voor bestellingen boven de 2 kg

Gratis voor bestellingen vanaf   € 30

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. (in november/december is de verzendtijd langer vanwege de feestdagen)

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken van pakketten. Let er goed op dat je bij het invullen van je gegevens de juiste postcode invult. Verkeerd ingevulde adresgegevens valt onder eigen verantwoordelijkheid van de klant. 

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

Het terugstorten van het bedrag van het retour artikel vind binnen 14 werkdagen werkdagen plaats.

 

Let op! 

  • Sieraden en mutsen zijn uitgezonderd vanwege de hygiëne; 
  • Sale artikelen mogen niet retour. Wordt dit toch gedaan wordt het pakket weer retour gestuurd naar de klant op kosten van hem/haar;
  • Retouren die te laat binnen komen worden niet geaccepteerd en worden retour gestuurd;
  • Vermeld altijd je ordernummer bij retour;
  • Het retour sturen van ontvangen producten geschiedt op risico en kosten van de klant;

    Wij adviseren alles aangetekend te versturen. Op deze manier ben je altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt;

  • Wij geven de verzendkosten cadeau boven de €30 euro. Mocht je onder dit bedrag komen wanneer er slechts een deel retour komt brengen wij alsnog de verzendkosten van je order in rekening;
  • Denk altijd goed na over je aankoop. Een retour kost voor een klant en de webshop altijd geld!

 

Meld je retour aan via het contactformulier en geef daarbij de volgende punten aan:

- naam;

- ordernummer;

- items die retour komen;

- reden van retour; 

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Let op: Als een bestelling bij ontvangst kapot is dient dit meteen gemeld te worden. Wordt dit niet gedaan is het niet onze verantwoording.